تغییر راهبردی کمیته امداد در مدیریت جدید، موضوعی غیرقابل انکار است. یکی از موضوعات محوری در این زمینه، تغییرات کلیدی در حوزه ترویج و تبلیغ امور خیریه توسط کمیته امداد است که نقطه شروع آن با تیزرهای تبلیغات اجتماعی در رسانه ملی همراه بوده است. این تیزرها با محوریت ترویج نیکی و خوبی در جامعه ساخته شدند، و آخر تمامی تیزرها آرم و اسم کمیته امداد بود که نمایش داده می شد. این تیزرها موضوعات مختلفی را در بر می گرفت: تکریم والدین کهنسال، کمک به همسایه، ایتام، پرداختن به ویژگی های مطلوب کار خیر مثل مخفی کردن و کوچک نشمردن کار نیک، کمک به ازدواج و . . در این تیزرها، موضوع و محور اصلی ترویج کار خیر در جامعه بود بدون آن که تیزر بخواهد به صورت مستقیم از مخاطب بخواهد که از طریق کمیته امداد باید کمک های خود را انجام دهید. این تیزرها که غالباً خوش ساخت و موثر به نظر می رسند، در قالب های مختلف مانند داستانی و با بهره گیری از جاذبه های موثر در ساخت تبلیغات اجتماعی همچون جاذبه ترس، شرم و احساسی ساخته شده اند که به نظر می رسد مخاطب را به خوبی جذب می کنند.

ادامه مطلب


مشخصات

آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها